Przeprowadzka biura

Przeprowadzka biura

Jesteś menadżerem w kilkunastoosobowej firmie, która zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży i wynajmie nieruchomości i właśnie właściciel firmy poinformował Cię, że masz do ogarnięcia nowe zadanie. Kto nie lubi nowych zadań!? 

Nooo, z pewnością są tacy, którzy wolą okopać się w swoim cichym i wygodnym dołku i nie wychylać nosa, bo a nuż ktoś coś będzie od nich chciał.  Ale to nie Ty – Ty jesteś fighterem. Ty lubisz wyzwania, więc aż podskakujesz z radości, bo wiesz, że znów będzie można się wykazać.

Podstawa to prawidłowy reaserch

Wiesz już, że przed Tobą dużo ciężkiej pracy, ale jeszcze nie dowiedziałeś się, co to dokładnie będzie. Napięcie rośnie i okazuje się, że nowe zadanie to organizacja od A do Z przeprowadzki firmy do nowej siedziby

Zaskoczenie wielkie, będziecie teraz pracować w świeżo wyremontowanym lofcie w centrum Łodzi. Jedziesz zobaczyć nową lokalizację, no i jest bosko, same ochy i achy. Będziesz mieć nowy gabinet, ściany z zabytkowej cegły, beton architektoniczny na korytarzach i wielkie okna. Chyba z pracy nie będzie chciało wracać do domu. Wiesz już, gdzie będziecie pracować, nie pozostaje więc nic innego jak organizacja firmowej przeprowadzki.

Jak zorganizować przeprowadzkę firmy

Wasza firma to biuro, ludzie, meble, sprzęty elektroniczne i DOKUMENTY. Dokumenty to oczko w głowie szefa – bez dokumentów przestalibyście chyba istnieć. Działacie na rynku wiele lat, aktualne sprawy częściowo są na serwerach, ale wszystkie stare projekty, realizowane od początku działalności firmy, przechowywane są w archiwum. 

Jak zatem zabrać się za organizację przeprowadzki? Nie ma lepszej metody niż wybór właściwej, wyspecjalizowanej firmy, która zapewni kompleksową przeprowadzkę.

Wiemy, że wasza firma działa jak dobrze naoliwiona maszyna. I dlatego, mimo że czeka was przeprowadzka, nie możecie pozwolić sobie na przerwę w pracy. To, że zmieniacie siedzibę, nie może wpłynąć na jakość obsługi klienta. W firmie Złotnicki działamy tak, aby przeprowadzka była dla was normalnym wydarzeniem, a nie dramatem, aby jak najmniej odczuli ją wasi pracownicy, a przede wszystkim klienci.

Do zorganizowania sprawnej przeprowadzki potrzebny będzie wywiad na temat firmy. Interesuje nas wszystko, co może usprawnić przewiezienie rzeczy z miejsca w miejsce. Ważne jest, ile jest sprzętu elektronicznego, bo trzeba go właściwie zabezpieczyć, ważne jest czy przewożone będą meble, a może macie ciężki sejf. Dokumenty to serce każdego biura – dostarczymy więc taką ilość pudeł kartonowych, żeby spakować i zabezpieczyć firmowe rzeczy. 

Przeprowadzkę można usprawnić, przyklejając na poszczególne pudła/kartony/rzeczy etykiety z oznaczeniem pokoju, do którego w nowym miejscu mają być zaniesione.

Wszystko zależy od ciebie

Wiesz dobrze, że praca w nowej, atrakcyjnej siedzibie Twojej firmy to będzie prawdziwa przyjemność dla was wszystkich. Wreszcie wynosicie się ze starego, ciasnego biura. 

To jak zaczniecie w nowym miejscu, w dużej mierze zależy od tego, jak przebiegnie przeprowadzka firmy. 

Wiesz dobrze, że w biznesie liczy się przede wszystkim profesjonalizm. W końcu to też motto Twojej firmy. Jeśli podejmujesz decyzję o przeprowadzce firmy, to postaw na profesjonalistów. Złotnicki zorganizuje Twoją przeprowadzkę, a Ty w tym czasie skoncentruj się swoim biznesie.